خانه / دسته‌بندی نشده / آل‌ابراهیم فرهنگ مردم استهبان را اعتلا بخشید

آل‌ابراهیم فرهنگ مردم استهبان را اعتلا بخشید

محمد عسلی مدیرمسئول روزنامه عصر مردم در ششمین عصر کتاب ایران که با تجلیل از سه پژوهشگر گران‌قدر استان فارس همراه شد، با ستایش از خدمات فرهنگی محمدرضا آل‌ابراهیم می‌گوید: این پژوهشگر در اعتلای فرهنگ مردم استهبان و حفظ فرهنگ عامه مردم این شهر، شاخص بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ششمین عصر کتاب ایران با تجلیل از سه پژوهشگر گران‌قدر استان فارس، عصرگاه چهارشنبه دوم بهمن‌ماه در هوای برفی شیراز برگزار  شد. در این مراسم که به همت خانه کتاب ایران و با حضور مدیرعامل خانه کتاب، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مرکز فارس و جمعی از دوستداران فرهنگ و ادبیات در تالار حافظ شیراز برگزار شد، از یک عمر خدمات فرهنگی استادان سید محمد مهدی جعفری‌ پژوهشگر برجسته نهج‌البلاغه، اکبر نحوی پژوهشگر برتر حوزه زبان‌شناسی و محمدرضا آل‌ابراهیم پژوهشگر بزرگ فرهنگ عامه تجلیل به عمل آمد.محمد عسلی با ستایش از خدمات فرهنگی محمدرضا آل‌ابراهیم می‌گوید: این پژوهشگر در اعتلای فرهنگ مردم استهبان و حفظ فرهنگ عامه مردم این شهر، شاخص بوده است. مدیرمسئول روزنامه عصر مردم در ادامه می‌افزاید: آل‌ابراهیم فروتن و مردمی است و افزون بر پژوهشگری، معلمی نیز کرده است.

939259_orig.jpg (1098×852)

عصر کتاب ایران میزبان تجلیل مفاخر فرهنگی فارس شد

آیین ششمین عصر کتاب ایران با حضور مدیران استانی و کشوری و اصحاب فرهنگ و ادب در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برپا شد و به بهانه سال ها ادب ورزی و پژوهش نگاری از سه مفاخر فرهنگی فارس استاد سیدمحمدمهدی جعفری پژوهشگر برجسته در حوزه نهج البلاغه، استاد اکبر نحوی پژوهشگر نامی حوزه زبان شناسی و استاد محمدرضا آل ابراهیم پژوهشگر و برتر در حوزه فرهنگ عامه در هوایی برفی تجلیل شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی